Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΠΟΙΗΤΗ, ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ:
http://yannisritsos.gr/

Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Δυο λουλούδια



Επιτρέψ' τε μου να χαρίσω αυτά τα λουλούδια στον πρωτεργάτη καθηγητή του 6ου Λυκείου Καλλιθέας,

και να τον συγχαρώ ιδιαιτέρως για το "ανήσυχο" πνεύμα του!
Να τον χαίρεται η οικογένειά του και το Σχολείο του!
Ο αντίλαλος της εκδήλωσης θα ηχεί για πολύ καιρό, γι' αυτό ας συντονιστούμε στο blog του και σε όλα τα ΣΧΟΛΕΙΑ!
Mακάρι να γεμίσει η blogoσφαιρα με τέτοια "Ζωντανά" Σχολεία!
Οι μαργαρίτες δώρο απ' την Φωτεινή!


2 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Βρε, παιδιά,
τέτοιες τιμές μου κάνατε και μόλις τώρα τις αντιλήφθηκα!
Ευχαριστώ - τι άλλο να πω πια με σας;!

Η αλήθεια είναι πως έτσι όπως είστε συνέχεια κοντά μας, δίπλα μας, αποτελείτε τη..φωνή της συνείδησής μας. Αισθάνομαι πως κι αν κάποια στιγμή λυγίσω, κουραστώ, θα υπάρχει ο λόγος σας που θα ...αποτελεί λόγο για μη παραίτηση.

Κατερίνα, Φωτεινή, πώς να σας λέω ευχαριστώ και να το εννοείτε ολόκληρο, άφθαρτο από τη συχνή χρήση;

άφησέ με είπε...

Στους φίλους περισσεύουν τα ευχαριστώ, Διονύση μου!
Εμείς σ' ευχαριστούμε γι' αυτό που είσαι και το έργο που κάνεις, ενώ δεν είσαι υποχρεωμένος απ' το επαγγελμά σου κ.λ.π.
Να μην τα πολυλογώ, εγώ η Κατερίνα, είμαι πολύ υπερήφανη για σένα και πολύ τυχερή που σε γνώρισα!
Κι εγώ πολλές φορές πήγα να παραιτηθώ, αλλά εσύ με κράτησες.
Αμοιβαία η στήριξη σε πιθανόν λυγίσματα...
Και πάλι Συγχαρητήρια Διονύση μου, σε σένα, στα παιδιά, σε όλους τους καθηγητές και σε όλους τους συντελεστές αυτής της εκδήλωσης.
Χαρείτε τον αντίλαλο αυτής της γιορτής, όσο πιο πολύ μπορείτε!
Εμείς, εγώ δηλαδή, εδώ στη γύρα θα είμαστε.
Το κυκλάμινο το κατέλαβε ο παπάς...
Τα λέμε.
Φιλιά!Καλημέρα για όταν ξυπνήσεις!