Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΠΟΙΗΤΗ, ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ:
http://yannisritsos.gr/

Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Αναμετάδοση

Γιάννης Ρίτσος ... 100 χρόνια απ' τη γέννησή του

Κλείνουνε σήμερα τα 100 χρόνια απ’ τη μέρα που είδε το φως ο Ποιητής του Λαού Γιάννης Ρίτσος … Δε θα μπορούσα ν’ αγνοήσω την πρόσκληση απ’ την αγαπητή μου «Εαρινή Συμφωνία» κατά κόσμον Αγγελική Κώττη να τιμήσουμε όσο γίνεται περισσότεροι bloggers τα γενέθλια του Μεγάλου μας ποιητή με μια ανάρτηση,

αν και δε χάνω ευκαιρία να το κάνω συχνά όπως στην επέτειο του θανάτου του
11 Νοέμβρη 1990 «Το χρέος των ποιητών» ή και παλιότερα «Αντιδράμε με στίχους» ,

ακόμα και στην προηγούμενη ανάρτησή μου για το

«Αμπελοφύτεμα» έντυσα το βιντεάκι μας με τον … «ΤΡΥΓΟ» σε μουσική Νίκου Μαμαγκάκη με τη φωνή του Γιάννη Πουλόπουλου !!!

Η βιβλική μορφή του, το σταθερό του περήφανο βάδισμα, η βαθιά υπερκόσμια φωνή του, οι γεμάτοι ανθρωπιά και σοφία στίχοι του σημάδεψαν τα εφηβικά μου χρόνια στην πόλη που γεννήθηκα, την πόλη που αγάπησε, που έζησε πολλά απ’ τα δημιουργικά του χρόνια κι έκανε οικογένεια …
την πόλη που τον απαξίωσε πρόσφατα φυλακίζοντας την προτομή του σε κλειστό χώρο – πράγμα που αποτέλεσε και την κύρια αφορμή που άνοιξε αυτό εδώ το blogg κι ανέβηκε μια απ’ τις πρώτες μου

αναρτήσεις αφιερωμένη στο λατρευτό μου Ποιητή !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: