Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΠΟΙΗΤΗ, ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ:
http://yannisritsos.gr/

Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Αναμετάδοση

Πέμπτη, 30 Απρίλιος 2009

Αξιότιμε Γιάννη Ρίτσο,

...Εχω τη μεγάλη χαρά και τεράστια ικανοποίηση να σας ανακοινώσω,οτι η επιτροπή για το Διεθνές Βραβείο Λένιν,παίρνοντας υπόψη τις υπηρεσίας σας στην πάλη για τη διεύρυνση και εδραίωση της Ειρήνης,σας απονέμει με απόφασή της το Διεθνές Βραβείο Λένιν "Για την εδραίωση της Ειρήνης μεταξύ των Λαών." Εξ ονόματος των μελών τής επιτροπής και προσωπικά εκ μέρους μου σας συγχαίρω εγκάρδια,αξιότιμε Γιάννη Ρίτσο,για το βραβείο αυτό.Σας εύχομαι καλή υγεία και νέες επιτυχίες στο ευγενικό σας έργο.
Ν.Μπλαχίν Πρόεδρος της επ.για τα Διεθνή Βραβεία
Λένιν.


'...Σπανίως κλαίω στη ζωή μου,Εκείνη τη στιγμή ένοιωσα ότι όλη η ιστορία των αγώνων του Ελληνικού Λαού,ολόκληρος ο Ελληνικός Λαός και ολόκληρη η Ιστορία του,στεκόταν εδώ και ερχόταν η επιβράβευση των αγώνων αυτών.
...Ενιωσα κι εγώ σαν ένα μικρό μόριο αυτού του λαού και είπα,για αυτόν το λαό που αγωνίστηκε,άν εγώ έχω ένα μικρό δικαίωμα σάυτήν την επιβράβευση,είναι γιατί μπόρεσα με τίς μικρές,μέτριες δυνάμεις που είχα να εκφράσω απ'αυτούς τους αγώνες. ...Δεν ένιωθα οτι γίνεται σε μένα,αλλά οτι γίνεται στον Ελληνικό Λαό,τούς αγώνες του για την Ειρήνη,για την Ελευθερία,για τη Δικαιοσύνη..." Γιάννης Ρίτσος

Αν και ήταν έξι φορές υποφήφιος για το Βραβείο Νόμπελ,δεν του το έδωσαν ,σημείο κι αυτό των καιρών.
Ενας ακόμη σεμνός αγωνιστής που αρνήθηκε τον ευατό του.Κι αυτό αποτελεί θέση του έργου του.Ο "ποιητής του κόσμου",ο "ποιητής της Ειρήνης" ,που απο το λόγο του αναπηδά η αισιοδοξία για το χαρούμενο αύριο του Λαού,του Εθνους,της ανθρωπότητας...

Ο ίδιος έλεγε:

"Η ποίηση πρέπει να είναι ένα οδηγός μάχης και ευτυχίας,ενα όπλο στα χέρια του λαϊκού αγωνιστή και μια σημαία στα χέρια της Ελευθερίας...."

Αν ξαναγεννιόμουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: